Instructie inschrijven voor een evenement:
  1. U kunt zich voor een evenement inschrijven door nadat u een account heeft aangemaakt bij Deelname een stand/kraam/grondplaats te bestellen.
  2. Het systeem is een bestelsysteem, dus u kunt direct bestellen en hoeft pas later te betalen nadat u de factuur heeft ontvangen. U hoeft nooit direct af te rekenen.
  3. Indien u een verkeerde bestelling heeft gedaan, neemt u dan contact met ons op.
  4. Naast uw deelname kunt u per evenement verschillende faciliteiten bestellen. Bijvoorbeeld tapijt, wateraansluiting, elektra, extra relatiekaarten. Dit kunt u tegelijk met uw deelname doen, of later door opnieuw in te loggen in uw account.
  5. Bij uw bestellingen kunt u in het laatste scherm in het opmerkingenveld uw bijzonderheden aangeven, zoals bijvoorbeeld uw stand voorkeur.
  6. Uw bestellingen met opmerkingen komen automatisch bij ons terecht en wij gaan ze voor u in behandeling nemen.
  7. Vanuit het systeem krijgt u een bevestiging en via uw account kunt u uw bestellingen en de status ervan altijd inzien.

Heeft u nog vragen, neemt u dan contact met ons op via info@dalmonte-events.nl